امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

مسابقه عکاسی «نقش من در آینده کشورم» در گیلان

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، در آستانه ۱۱ اسفند فراخوان مسابقه عکاسی «نقش من در آینده کشورم» منتشر کرد.

به گزارش کاسپین مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از انتشار فراخوان مسابقه استانی عکاسی «نقش من در آینده کشورم» خبر داد و گفت: فراخوان این مسابقه در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و باهدف فرهنگ‌سازی و فراهم‌سازی زمینه‌های نقش‌آفرینی کودکان و نوجوانان در شایسته‌گزینی و رقم زدن آینده ایران اسلامی منتشر شد.
سید جلیل میرعظیمی افزود: نوآوری ، نگاه نو و خلاقانه برای به تصویر کشیدن فضای همدلی و حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای در قالب هنر عکاسی از دیگر اهداف انتشار فراخوان «نقش من در آینده کشورم» است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه گروه‌های سنی ۱۲ تا ۲۰ سال، مخاطب این فراخوان هستند، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت حضور خود، خانواده و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در پای صندوق‌های اخذ رای، در این مسابقه عکاسی شرکت کنند.
میرعظیمی تصریح کرد: مهلت ارسال آثار ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ است و شرکت‌کنندگان می‌توانند با ارسال پنج عکس خلاقانه از این حضور حماسی، آثار را به همراه مشخصات فردی شامل نام، نام‌خانوادگی، گروه سنی، شماره تماس و نشانی محل سکونت، از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۱۲۳۶۴۸۷۵ برای مرکز آفرینش‌های هنری اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان ارسال کنند.
وی با بیان اینکه به ۱۰ نفر از صاحبان آثار برگزیده به قید قرعه با لوح سپاس و جایزه تجلیل می‌شود، گفت:عکس‌های برتر در نگارخانه «آفرینش» اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.


کد خبر: 25317

دیدگاهتان را بنویسید