امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

لزوم بهره گیری از قابلیت دریا محور برای توسعه اقتصادی کشور

عضو شورای سالامی کلاچای توسعه اقتصاد دریا محور را گامی بزرگ در راستای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی ذکر و تصریح کرد: باید در تحقق این امر تلاش وافری صورت گیرد.

 

به گزارش کاسپین عضو شورای اسلامی شهر کلاچای در حاشیه جشنواره رها سازی ۴۵۰میلیون قطعه بچه ماهیان خاویاری و استخوانی در پنج استان کشور که به صورت متمرکز در ساحل پلرود کلاچای برگزار شد بر لزوم بهره گیری صحیح و درست از قابلیت و ظرفیت دریا محور در روند توسعه اقتصادی کشور تاکید کرد.
کامران علیپور گفت : بی شک استفاده بهینه از ظرفیت منابع و گستره آبی برای رشد اقتصادی ، بهبود وضعیت معیشت مردم و ایجاد اشتغال پایدار تاثیر بسزایی دارد لذا توجه به اقتصاد دریا محور باید بیش از گذشته مورد لحاظ قرار گیرد.
وی توسعه اقتصاد دریا محور را گامی بزرگ در راستای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی ذکر و تصریح کرد: باید در تحقق این امر تلاش وافری صورت گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر کلاچای با یادآوری این مطلب که اقتصاد دریا محور به عنوان یکی از ابتکارات مهم در برنامه هفتم توسعه گنجانده شده، آن را نشان از اهمیت والای آن عنوان کرد .
وی در خاتمه از حضور استاندار محترم گیلان ، معاون وزیر جهاد و رییس سازمان شیلات ایران و هیأت همراه در جشنواره رها سازی بچه ماهیان خاویاری و استخوانی در ساحل رودخانه پلرود کلاچای که به صورت زنده از شبکه سراسری پخش شد تشکر و از آن به عنوان فرصتی مغتنم برای شناساندن موقعیت اقلیمی ،جغرافیایی ، اقتصادی و گردشگری منطقه عنوان کرد.


کد خبر: 28995

دیدگاهتان را بنویسید