امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

فعالیت ۱۵ مرکز مشاوره رایگان ویژه ازدواج و خانواده

 معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: مشاوره‌های ازدواج و تحکیم خانواده در این استان در سطح ۱۵ مرکز مشاوره تخصصی رایگان انجام می شود.

به گزارش کاسپین فیروز عزت‌دوست اظهار کرد: با توجه به انعقاد تفاهم نامه با مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده، افراد می‌توانند برای برخوداری از این مشاوره‌ها از این امکان به صورت رایگان استفاده کنند.

وی افزود: در راستای برنامه‌های عملیاتی کنترل و کاهش طلاق در سطح استان با ۱۴ مرکز تخصصی ازدواج و تحکیم خانواده توسط اداره کل ورزش جوانان در گیلان تفاهمنامه همکاری امضاء شد.

وی عنوان کرد: مخاطب اصلی این طرح نیز جوانان در آستانه ازدواج و زوجین در آستانه طلاق هستند که می‌توانند با مراجعه به معاونت امور جوانان اداره ورزش و جوانان گیلان برای استفاده از خدمات این مرکز مراجعه نموده و واجد شرایط به مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده‌ تعیین شده معرفی می شوند.

عزت‌دوست خاطرنشان کرد: مراکز مشاوره‌ قبل از ازدواج و خانواده برای هر جوان و هر فرد به صورت حضوری سه جلسه و یک جلسه هم به صورت خدمات راهنمای تلفنی، اینترنتی و پاسخگویی به مسائل ازدواج و خانواده از این خدمات مشاوره رایگان استفاده کنند.


کد خبر: 23478

دیدگاهتان را بنویسید