امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

عزم قوی های سپید برای «نفت سوزی»

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: امیدوارم در بازی مقابل تیم صنعت نفت آبادان به برتری برسیم تا شکست هفته گذشته برابر پیکان را فراموش کنیم.

به گزارش کاسپین مهدی تارتارد در نشست خبری پیش از بازی تیمهای ملوان و صنعت نفت آبادان در بندرانزلی اظهار کرد: البته بازی بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت؛ اما مصمم به پیروزی هستیم تا با کسب سه امتیاز این دیدار، دوباره به روند خوب گذشته خود بازگردیم.

وی افزود: بازی هفته گذشته مقابل پیکان نشان داد که اگر هر تیمی انگیزه لازم را نداشته باشد، دچار مشکل خواهد شد و باید با تلاش و دوندگی بیشتر، برای موفقیت تلاش کنیم تا نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر امیدوارم که در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان کم اشتباه ظاهر شویم و همچنین بتوانیم از فرصتهای به دست آمده نهایت استفاده را ببریم تا در نهایت سه امتیاز حساس این بازی را تصاحب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به طرفداران این تیم نیز اشاره و بیان کرد: در بازی با صنعت نفت به حمایت طرفداران نیاز داریم و انتظار ما این است که این هواداران همانند گذشته از تیم خود حمایت کنند؛ گرچه در روزهای پایانی سال هستیم و کار زیاد است اما ما نیاز به حمایت هواداران داریم تا با انرژی بیشتری بازی کنیم.

تارتار خاطرنشان کرد: بازی با تیمهای انتهای جدولی بسیار دشوار است و این تیمها می توانند مشکل‌ساز باشند و به همین دلیل نباید آننان را دست کم گرفت و در تمرینات نیز به بازیکنان گوشزد کردیم که جایگاه صنعت نفت را درنظر نگیرند.

وی اظهار کرد: در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان میلاد باقری را به دلیل محرومیت و سعید باقرپسند را به دلیل مصدومیت دراختیار نداریم، ضمن اینکه چند بازیکن دیگر هم مصدوم هستند که امیدواریم با تلاش کادر پزشکی، مشکل آنان برطرف شود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در خاتمه گفت: به هر حال این بازی برای ما اهمیت دارد و به همین دلیل تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا با پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان، به طرفداران خود عیدی بدهیم.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹ روز یکشنبه(فردا) ۲۷ اسفند ماه در هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

تا پایان هفته بیستم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور، تیم ملوان بندرانزلی با کسب ۳۲ امتیاز در مکان ششم و تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با کسب ۱۳ امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار دارند.


کد خبر: 25951

دیدگاهتان را بنویسید