امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

عدالت گستری در فلسطین خواسته به حق مردم آزادی خواه جهان است

آزانس خبری کاسپین - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: آزادی و عدالت گستری در فلسطین خواسته به حق مردم آزادی خواه جهان است.

به گزارش خبرنگار کاسپین، محمد جلایی  در اجتماع موکب داران گیلانی در حمایت از مردم غزه در گلزار شهدای رشت اظهار کرد: دادخواهی مظلومان جهان بویژه مردم ستمدیده غزه و فلسطین یک تکلیف است.

وی با اشاره به ۷ دهه ظلم و ستم رژیم کودک کش صهیونیستی علیه مردم بی گناه فلسطین افزود: آزادی فلسطین و غزه به یک مطالبه جدی جهانی تبدیل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به جایگاه و اهمیت مواضع فلسطین بیان کرد: مردم بی گناه فلسطین و غزه در زیر شدیدترین بمباران‌ها شهید می‌شوند و هیچ آرام و قراری ندارند.

جلایی با بیان اینکه آزادی فلسطین یک آرمان است، گفت: آزادی و عدالت گستری در فلسطین خواسته به حق مردم آزادی خواه جهان است که جمهوری اسلامی هم از این مواضع دفاع می‌کند.

وی با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه و فلسطین قابل تحمل نیست و ضد حقوق بشری است، افزود: خیزش آزادی فلسطین و عزه باید در دنیا به راه افتد.

جلایی با بیان اینکه حذف اسرائیل یک راهبرد است، گفت: شعار مرگ بر اسرائیل جزو باور قلبی مردم ایران و جمهوری اسلامی است که امروزه در نقاط مختلف دنیا طنین انداز می‌شود.

 

گفتنی است، به دنبال حملات  پی‌درپی و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه و قطع ارتباط آنان با دنیای خارج که تلاش دشمن اشغالگر برای سرپوش نهادن بر جنایات جنگی است، بار دیگر منجر شد، تعداد بیشماری از زنان و کودکان بی‌گناه و مظلوم غزه به شهادت برسند و این حجم گسترده ویرانی‌های حاصل از رژیم صهیونسیتی به دور از چشم رسانه‌های جهانی باشد.

جمعی از موکب داران و مردم گیلان برای حمایت و دفاع از مردم فلسطین در گلزار شهدای رشت تجمع کردند. شرکت‌کنندگان در این اجتماع با در دست داشتن پلاکارد‌هایی و سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل، خشم و انزجار خود را از اعمال ظالمانه این رژیم صهیونسیتی در کشتار مردم بی دفاع فلسطین اعلام کردند.


کد خبر: 20816

دیدگاهتان را بنویسید