امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

صعود آستارایی ها به لیگ دسته یک جوانان کشور

رییس هیأت فوتبال آستارا از صعود تیم فوتبال جوانان این شهرستان به لیگ دسته یک جوانان کشور خبر داد.

به گزارش کاسپین فردین عباس زاده  اظهار کرد: مرحله پایانی رقابت‌های لیگ مناطق جوانان کشور برگزار شد که رقابت‌های گروه یک این مسابقات به میزبانی آستارا برگزار شد و نماینده فوتبال آستارا به عنوان تیم اول گروه یک جواز حضور در فصل آینده لیگ دسته یک جوانان کشور را به دست آورد.

رئیس هیأت فوتبال آستارا افزود: این رقابت‌ها در گروه یک، با حضور پنج تیم مقاومت (صداقت) آستارا، کوثر نوین راگا تهران، درودگر گنبد، بنادر و دریانوردی انزلی و آرکا تبریز به مدت ۶ روز در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار شد.

عباس زاده با بیان اینکه تیم جوانان آستارا با مدیریت فریدون ارژنگی و مربیگری سالار عباس زاده، امین حقده، مهدی پیدا، مهدی افشارنیا، مهدی چنددل، محمد خدری و سجاد لایق زاده در این رقابت‌ها حضور داشت افزود: تیم جوانان آستارا با صدرنشینی در مرحله قبلی این رقابت‌ها در مرحله پایانی حضور یافتند و در این مرحله نیز توانستند در ۴ بازی با ۳ پیروزی و یک تساوی به شایستگی راهی لیگ دسته یک جوانان کشور شوند.

گفتنی است؛ مرحله پایانی رقابت‌های لیگ مناطق جوانان در ۵ گروه ۵ تیمی برگزار و از هر گروه تیم‌های اول مستقیماً به مسابقات لیگ جوانان صعود و تیم‌های دوم سهمیه مراحله اول مسابقات مناطق فصل آتی را کسب می‌کنند و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی بازمی گردند.


کد خبر: 27926

دیدگاهتان را بنویسید