امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۵

صبح گیلان مه آلود می شود

کاسپین -  کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه گیلان مه آود می شود، گفت: در برخی از مناطق ساحلی و جلگه‌ای طی ساعت‌های شب و صبح هوای مه آلوده پیش‌بینی شده‌است که ضروریست رانندگان احتیاط لازم را برای پیشگیری از حوادث داشته باشند.

به گزارش کاسپین، فروغ مومن‌پور روز با بیان اینکه فردا (جمعه) در برخی مناطق گیلان شاهد رعد و برق و بارندگی‌های خفیف خواهیم بود، اظهار کرد: در مجموع تا اوایل هفته آینده آسمان استان دارای هوایی آفتابی و پایدار است.

وی با اشاره به فعالیت تناوبی جریانات جنوبی در گیلان تا اوایل هفته آینده اضافه کرد: فعالیت این سامانه در استان در ارتفاعات و دامنه‌ها به صورت وزش باد جنوبی و در جلگه با افزایش دما همراه خواهد بود.

کارشناس هواشناسی گیلان خاطر نشان کرد: در برخی از مناطق ساحلی و جلگه‌ای طی ساعت‌های شب و صبح هوای مه آلوده پیش‌بینی شده‌است که ضروریست رانندگان احتیاط لازم را برای پیشگیری از حوادث داشته باشند.

وی بیان کرد: شهرستان آستارا با ۶ درجه سلسیوس کمترین و ماسال با ۲۰ درجه بیشترین دمای هوای گیلان را در ۲۴ ساعت گذشته به خود اختصاص دادند ضمن اینکه دریا امروز برای فعالیت دریانوردی مناسب بوده اما فردا گاهی نامناسب است.

آسمان گیلان امروز در اکثر نقاط صاف و همراه با آفتاب است.


کد خبر: 22035

دیدگاهتان را بنویسید