امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

شهدا بهترین راهنمای ما در سنگر «تولید» هستند

به گفته مدیرعامل سیمان خزر، برای خدمت گذاری به مردم در سنگر تولید، همواره وصایا و رهنمودهای شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده ایم و و در همین راستا همیشه ملتمس دعای خیر خانواده معظم شهدا هستیم.

 

به گزارش کاسپین همزمان ایام گرامیداشت روز  شهدا، مدیرعامل و جمعی از همکاران شرکت سیمان خزر با حضور در منزل شهید محمود زره‌پوش، یکی از شهدای  بزرگترین واحد تولیدی سیمان در استان گیلان با خانواده ایشان دیدار و گفت و گو کردند.

مدیر عامل شرکت سیمان خزر دیدار با خانواده شهدا را در آستانه سال جدید گفت: خانواده شهدا با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور، کار عظیمی انجام داده اند و دیدار و تکریم این بزرگواران یک وظیفه ملی است.

وی افزود: استقامت و بصیرت خانواده معزز شهدا یادآور ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی و اخلاص در اعتقادات و عبادت ایشان می‌باشد.

به گفته جمال امیدی، برای خدمت گذاری به مردم در سنگر تولید، همواره وصایا و رهنمودهای شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده ایم و و در همین راستا همیشه ملتمس دعای خیر خانواده معظم شهدا هستیم.

گفتنی است شرکت سیمان خزر ۵ شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است و شهید محمود زره‌پوش متولد سال ۱۳۳۲٫۱۲٫۰۱ از شهدای جنگ تحمیلی در سال ۱۳۶۵٫۰۶٫۱۰ بوده که در سال ۱۳۶۳٫۷٫۲۳  به استخدام شرکت سیمان خزر درآمده بود.


کد خبر: 25851

دیدگاهتان را بنویسید