امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

شهدای رودبار قهرمان لیگ والیبال گیلان شد

 دبیر هیأت والیبال گیلان از برگزاری فینال مسابقات لیگ والیبال استان خبر داد و گفت: در بازی فینال این رقابت‌ها تیم شهدای رودبار موفق شد با شکست ماسال به قهرمانی برسد.

امیر کاظمی در گفت و گو با خبرنگار  کاسپین با اشاره به جزئیات بیشتر مسابقات لیگ والیبال گیلان اطهار کر: لیگ والیبال گیلان با حضور ۸۰ تیم از شهرهای مختلف استان شروع به کار کرد و بعد از برگزاری ۱۰ هفته مسابقات جذاب به فینال رسید.

دبیر هیأت والیبال گیلان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی مسابقات والیبال این استان بیان کرد: گیلان در حوزه ورزش به ویژه والیبال حرف برای گفتن دارد و می‌توان با برنامه ریزی و تصمیم گیری های درست در آوردگاه‌های ملی عرض اندام کنیم.

کاظمی با اشاره به کیفیت خوب و قابل قبول مسابقات لیگ والیبال گیلان بیان کرد: تیم‌ها در این لیگ با انجام ۳۱ مسابقه به صورت رفت و برگشت این تورنمت استانی را پشت سر گذاشتند.

وی از برگزاری مسابقات فینال و رده بندی لیگ والیبال گیلان در رشت خبر داد و افزود: در بازی فینال این رقابت‌ها تیم شهدای رودبار موفق شد با شکست ماسال به قهرمانی برسد.

به گفته دبیر هیأت والیبال گیلان، تیم‌های سفیر ماسال و سجاد فومن به‌ترتیب به مقام دوم و سوم رقابت‌های لیگ والیبال استان رسیدند.


کد خبر: 25680

دیدگاهتان را بنویسید