امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

شناسایی قاچاق ۲۴ میلیاردی در گیلان

آژانس خبری کاسپین - مدیر کل تعزیرات گیلان با اشاره به شناسایی قاچاق در یک شرکت وارد کننده ابزار آلات صنعتی گفت: پرونده این شرکت در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز شهرستان بندر انزلی رسیدگی شد.
به گزارش  خبرنگار کاسپین، مرتضی امینی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برخورد با قاچاق و شرکت‌های متخلف یکی از اهداف سازمان تعزیرات در سطح کشور است، اظهار کرد: همواره تعدادی سودجو و شرکت‌های وارداتی به دنبال ایجاد اختلال در بازار از طریق قاچاق هستند که با این امر برخورد می‌شود.

وی با اشاره به شناسایی قاچاق در یک شرکت وارد کننده ابزار آلات صنعتی گفت: پرونده این شرکت در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز شهرستان بندر انزلی رسیدگی شد.

به گفته مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان، شعبه پس از بررسی پرونده، اتهام انتسابی را محرز اعلام، و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۳۴میلیارد و ۵۰۹ میلیون ریال محکوم کرد.

امینی با تاکید بر لزوم توجه دستگاه‌های نظارتی و بنادر شناسایی و معرفی کالاهای قاچاق در سطح کشور بیان کرد: این گزارش را اداره گمرک شهرستان بندر انزلی در ارزیابی از کالاهای وارداتی تهیه و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال کردند.


کد خبر: 16165

دیدگاهتان را بنویسید