امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

شناسايي كاميون حامل بيش از ۷۲ کیلو ترياك در سراوان

آژانس خبری کاسپین- فرمانده انتظامي شهرستان رشت از کشف 72 کیلو و 335 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسي از يك دستگاه كاميون در محور سراوان به فومن خبر داد.

به گزارش خبرنگار  کاسپین، سرهنگ محمود حافظی  با اشاره به اينكه مبارزه با پديده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با مجموعه انتظامی است، اظهار داشت: مبارزه با اين پديده شوم به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار دارد.
وي در ادامه گفت: ماموران انتظامي حین گشت‌زنی در محور سراوان به فومن به یک دستگاه كاميون که در حاشیه جاده پارک بود، مشکوک شده و در بازرسي از آن 72 کیلو و 335 گرم مواد مخدر از نوع ترياك را كشف كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان رشت تصريح كرد: در اين رابطه متهم 41 ساله دستگير و پس از تشکیل پرونده براي سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفي شد.
اين مقام انتظامي در پایان با اعلام اینکه اعتیاد و مواد مخدر يكي از مهمترین معضلات جوامع بشری به شمار مي‌رود، افزود: مواد مخدر علاوه بر وارد كردن خسارت جبران‌ناپذير به افراد، پيامدهاي منفی زيادي در سطح جامعه دارد.


کد خبر: 15914

دیدگاهتان را بنویسید