امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

سیم دزدهای رودبار به دام افتادند

 فرمانده انتظامي رودبار از دستگيري 2 سارق حرفه‌اي سيم برق و کابل مخابرات با اعتراف به 8 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد و گفت: در بازرسي از خودرو اين افراد، 350 متر سيم و کابل سرقتي کشف شد.

به گزارش کاسپین سرهنگ عيسي روشن‌قلب تجزيه و تحليل سرقت‌ها، گشت‌زني‌هاي هدفمند و بهره‌گيري از شگردهاي پليسي را از جمله اقدامات موثر در حوزه پيشگيري انتظامي عنوان کرد و اظهارداشت: همراهي و همکاري سازمان‌ها و مردم و آموزش و آگاه‌سازي شهروندان نقش بي‌بديل و غيرقابل انکاري در جلوگيري از وقوع سرقت دارد.
وي در ادامه با بيان اينكه در پي وقوع چند فقره سرقت سيم برق و کابل مخابرات و فيبر نوري از معابر سطح شهرستان رودبار طي هفته‌هاي گذشته به صورت سريالي، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت، افزود: ماموران پاسگاه انتظامي بلوکات و کارآگاهان پليس آگاهي با تحقيقات ميداني و پيگيري سرنخ‌هاي به دست آمده از صحنه‌هاي سرقت، 2 سارق را که با يک دستگاه خودرو پرايد اقدام به سرقت مي‌کردند، مورد شناسايي قرار دادند.
فرمانده انتظامي شهرستان رودبار از اقدامات فني صورت گرفته و توقيف خودرو اين افراد حين تردد در يکي از روستاها خبر داد و با اشاره به دستگيري سارقان و کشف حدود 350 متر سيم برق هوايي و کابل مخابرات سرقتي از آن‌ها، بيان‌داشت: سارقان 29 و 33 ساله پس از اعتراف به 8 فقره سرقت سيم برق هوايي و کابل مخابرات و تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفتند.
اين مقام انتظامي در پايان با تاکيد بر حذف زمينه‌هاي وقوع جرم، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ريزي دقيق، احساس مسئوليت و هم چنين تجزيه و تحليل جرايم مي‌توان ضريب امنيت را بالا برد و فضا را براي مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.


کد خبر: 24326

دیدگاهتان را بنویسید