امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

سواحل گیلان زیر چرخ آفرودسواران

مرحله نخست از رقابتهای اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور در سواحل شهرستان رودسر واقع در شرق گیلان آغاز شد.

 به گزارش کاسپین در این دوره از رقابتها که عنوان گرامیداشت شادروان “پوریا حسین” یکی از قهرمانان سابق این رشته برگزار آغاز شده است، حدود یکصد ورزشکار این رشته از استانهای مختلف کشور حضور دارند.

ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابتها، در ۶ کلاس رشته اتومبیلرانی آفرود و به مدت ۲ روز در شهرستان رودسر استان گیلان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

امین احمدزاده رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گیلان نیز در خصوص برگزاری نخستین راند(مرحله) مسابقات اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور در این استان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقات در ۲ تا چهار راند(مرحله) برگزار می شود که مرحله نخست آن به میزبانی گیلان است.

وی افزود: نفرات برتر این مرحله انتخاب خواهند شد و با برگزاری مراحل و راندهای بعدی نیز، مجموع امتیازات و عناوین شرکت‌کنندگان محاسبه و در نهایت نیز، نفرات برتر مسابقات اتومبیلرانی آفرود قهرمانی کشور اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: این دوره از رقابتها در پیست اتومبیلرانی ساحلی شهرستان رودسر آغاز شده که اتومبیلرانان شرکت کننده در این مرحله باید در جاده‌های شنی با هم به رقابت بپردازند.

آفرود اصطلاحی است که برای توصیف رانندگی در زمینی غیر از خیابان، بزرگراه و جاده معمول به کار می‌رود که از جمله مزارع، کنار رودخانه‌ها، باتلاق‌های گل‌آلود، تپه‌های ماسه‌ای، سواحل، کوهستان‌ها و مواردی از این دست برگزار می‌شود.


کد خبر: 28594

دیدگاهتان را بنویسید