امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

سرمربی سپیدرود: به صعود می اندیشیم

کاسپین - سرمربی سپیدرود با بیان اینکه با توجه به قولی که داده بودم، هفته به هفته در حال پیشرفت هستیم، اظهار کرد: هدف ما صعود به لیگ دسته اول است.

سرمربی محبوب سرخ پوشان با اشاره به اینکه تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم، تصریح کرد: این برد را به همه هواداران، بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه تقدیم می‌کنم.

پیوس گفت: با توجه به قولی که داده بودم، هفته به هفته در حال پیشرفت هستیم، اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود و تیم حریف هماهنگ و یکدست بود اما ما هم تمرینات خوبی داشتیم و هم توانستیم از نقاط ضعف تیم حریف استفاده کنیم.

سرمربی سپیدرود رشت همچنین ادامه داد: به نظر من هنوز کارهای زیادی داریم تا به نقطه مطلوب برسیم و این روند را باید پله پله طی کنیم.

پیوس تأکید بر اینکه هدف ما صعود به لیگ دسته اول است، گفت: خوشحالی ما امشب به پایان می‌رسد و از فردا باید آماده شویم برای مسابقه های بعدی تا بتوانیم به هدف خود دست یابیم.

وی با بیان اینکه به مدیریت جوان باشگاه دستمریزاد می‌گویم، افزود: ما هرچه خواستیم، مدیریت باشگاه در اختیار ما قرار دادند همچنین از شهردار، استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان و رییس هیأت فوتبال گیلان تشکر می‌کنم که زمین را به این خوبی آماده کردند.

سرمربی سپیدرود رشت ادامه داد: امروز با توجه به بارندگی شدید اما آب داخل زمین جمع نشد، اتفاقی که اگر سال‌های گذشته می‌افتاد شاید بازی با چند روز تأخیر باید برگزار می‌شد.

پیوس از هواداران درخواست کرد که صبر و حوصله خودشان را بیشتر کنند و اظهار داشت: بازی ها به صورت حذفی نیست و پله به پله باید پیشرفت کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه کادرفنی با مجموعه تیم برای اینکه قول خود را که همان صعود به لیگ دسته اول است، وفا کنند تمام توان خود را می‌گذارند، اظهار کرد: از تمامی بازیکنان خود از در این بازی راضی هستم.


کد خبر: 22007

دیدگاهتان را بنویسید