امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

ساماندهی مزار شهدای بندر کیاشهر در ایستگاه «وعده ها»

مزار شهدای بندر کیاشهر آستانه اشرفیه علیرغم وعده های مکرر مسئولان نسبت به ساماندهی و بازسازی آن، همچنان بلاتکلیف رها شده است.

 

به گزارش کاسپین مسئولان و دست اندرکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان و شهرستان آستانه اشرفیه بارها نسبت مرمت و بازسازی و ساماندهی مزار شهدای بندر کیاشهر قول مساعد دادند اما تاکنون اقدام موثری در این خصوص صورت نگرفته است.

اگر جست و جوی اندکی در فضای مجازی و اینترنت داشته باشید خواهید دید که ساماندهی مزار شهدای بندرکیاشهر نه تنها مطالبه و درخواست جدی شهروندان بندر کیاشهر به ویژه خانواده شهدا بوده بلکه در لیست پرپا قرص مسئولان مربوطه نیز قرار داشته است.

با گذشت زمان، با تعیین بودجه شهرستانی و استانی و همچنین تشکیل کارگروه‌ها و برگزاری نشست‌های متعدد در شهرستان و شهر بندری کیاشهر مبنی بر سرغت بخشی مرمت، بازسازی و ساماندهی مزار شهدای این شهر تاکنون اقدامات قابل عرضی از سوی مسئولان صورت نگرفته این در حالی است که مسئولان مربوطه در مناسبت های مختلف در اقدامی نمایشی همان مزار شریف را گلباران می کنند.

توصیه می شود مسئولان در کنار کارهایی از قبیل گلباران و تجدید بیعت با شهدا، نسبت به ساماندهی این مزار نیز قدم موثر برداشته و کار عملیاتی کنند.


کد خبر: 27956

دیدگاهتان را بنویسید