امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

روزهای «اورژانسی» در گیلان

 سخنگوی اورژانس گیلان گفت: از ابتدای سال تاکنون تمام سعی و تلاش خود را در راستای کمک به بیماران و مصدومین به کار گرفته و بالغ بر ۱۰۸ هزار ماموریت را انجام داده ایم.

مسعود جوبنه اظهار کرد: مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان گیلان در راستای وظایف ذاتی خود که ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به موقع و مناسب به بیماران و مصدومین بوده به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای سال در حال فعالیت می‌باشد.

سخنگوی اورژانس گیلان ادامه داد: همچنین از دیگر وظایف مهم اورژانس پیش بیمارستانی، مدیریت بحران‌های متصور در سطح استان و کشور و کمک به کاهش خطر بلایا بوده و در هر چهار مرحله چرخه مدیریت حوادث و بلایا از جمله پیشگیری و کاهش آسیب‌پذیری، آمادگی، مقابله و بازتوانی نقش بسزایی دارد.

وی افزود: اورژانس گیلان از ابتدای سال تاکنون تمام سعی و تلاش خود را در راستای کمک به بیماران و مصدومین به کار گرفته و ۱۰۸ هزار و ۴۹ ماموریت را انجام داده که از این تعداد ۲۵ هزار و ۷۰۹ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و ۸۲ هزار و ۳۴۰ ماموریت مربوط به حوادث غیر ترافیکی می‌باشد.

جوبنه با آرزوی سلامتی برای تمامی هموطنان عزیز گفت: اطمینان داشته باشید که اورژانس گیلان تمام تلاش خود را در جهت ارائه خدمات به موقع و مناسب به کار خواهد گرفت.


کد خبر: 22746

دیدگاهتان را بنویسید