امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

روایتی متفاوت از ماجرای پرواز بالگرد بر فراز بابل

آژانس خبری کاسپین- پرواز بالگرد بر فراز شهر بابل در ۲۴ ساعت گذشته سوژه داغ و البته مورد توجه کاربران اجتماعی در مازندران قرار گرفت و بسیاری از رسانه های معاند هم با پیوند زدن موضوعات مختلف درصدد ایجاد تشویش اذهان عمومی و امنیتی نشان دادن این پرواز بودند، اما اصل ماجرا چه بود.

به گزارش  کاسپین،  روز گذشته -یکشنبه- با تلاش عوامل اورژانس استان گلستان جوانی که به دلیل سانحه رانندگی شدید دچار مصدومیت شده بود با بالگرد و اورژانس از گرگان به بیمارستان آیت الله روحانی بابل انتقال یافت و در این وادی سرعت عمل کارکنان اورژانس برای انسداد مقطعی محور منتهی به این بیمارستان و همچنین آماده سازی باند برای فرود بالگرد باعث شائبه های زیادی در فضای مجازی شد.

در این پیوند رییس اورژانس ۱۱۵ بابل در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این که، این عملیات پزشکی هوایی با بالگرد، درمانی و به هیچ عنوان امنیتی نبوده است، اظهارداشت: حال بیمار اعزامی از گرگان که با وضعیت بحرانی توسط اورژانس ۱۱۵ گلستان با بالگرد به بابل اعزام شد مساعد است و فردا سه‌شنبه تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

ماجرای پرواز بالگرد بر فراز بابل چه بود؟ +فیلم

دکتر میر سعید رمضانی رئیس اورژانس ۱۱۵ بابل بیان کرد: بیمار آقای ۵۲ ساله ای است که در شهرستان گنبد به خاطر تصادف شدید از ناحیه لگن و پا دچار تروما شده بود و با وضعیت بحرانی با بالگرد از استان گلستان به بابل اعزام شد.

ماجرای پرواز بالگرد بر فراز بابل چه بود؟ +فیلم

وی گفت: بعد از فرود بالگرد اورژانس ۱۱۵ گلستان در مرکز فرود بالگرد بیمارستان آیت الله روحانی بابل بیمار مورد نظر با کنترل وضعیت علائم حیاتی و پایش‌های مکرر توسط کارشناسان، با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی بابل انتقال یافت.

وی اظهار داشت: این بیمار فردا سه شنبه توسط جراحان مجرب بیمارستان شهید بهشتی بابل تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

رئیس اورژانس بابل ابراز امیدواری کرد بیمار هرچه زودتر با حال مساعد بتواند به آغوش خانواده برگردد.

ماجرای پرواز بالگرد بر فراز بابل چه بود؟ +فیلم

دانشگاه علوم پزشکی بابل مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران است که هفت مرکز درمانی اعم از بیمارستان آیت اله روحانی، شهید بهشتی، یحیی نژاد، کودکان امیرکلا، ۱۷ شهریور مرزیکلا، مرکز ناباروری فاطمه الزهرا و مرکز پرتو درمانی شهید رجایی بابلسر تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل هستندکه در یک سال گذشته ۷۰ هزار بیمار در این مراکز درمانی بستری شدند.


کد خبر: 16263

دیدگاهتان را بنویسید