امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

روابط عمومی کمیته روپایی و حرکتهای نمایشی گیلان به «امین» سپرده شد

محمد امین به عنوان مسئول روابط عمومی کمیته روپایی و حرکتهای نمایشی ورزشهای همگانی استان گیلان منصوب شد،

به گزارش کاسپین  از سوی سید موسی نعمت طلب، مسئول  کمیته روپایی  ورزشهای همگانی استان گیلان، محمد امین به عنوان مسئول روابط عمومی کمیته روپایی و حرکتهای نمایشی استان گیلان منصوب شد.
نعمت طلب در آیین اهدای این حکم به امین یادآور شد، کمیته روپایی استان گیلان چند ماهی است فعالیت رسمی خود را در گیلان آغاز کرده و کمیته روپایی با هدف تسریع آرزوهای نونهالان و نوجوانان علاقه مند به فوتبال و حرکتهای نمایشی فوتبال است،
نعمت طلب اضافه کرد، با هماهنگی های انجام شده در آغاز سال جدید فعالیتهای آموزشی این کمیته در سراسر استان و شهرها و روستاهای مختلف استان شروع می شود و نخستین دوره مسابقات استانی روپایی و حرکتهای نمایشی در فصل تابستان با میزبانی دو شهر لنگرود و رشت برگزارمی شود، وی از هدف از این مسابقات را استعدادیابی و شناساندن نیروهای نوجوان و جوان این عرصه ورزشی است، وی در پایان خاطر نشان کرد در این رستا ادارات تربیت بدنی استان و هییت فوتبال با بازوی حمایتی شهرداریها در سراسر استان می توانند افقی روشن و نو را دراین عرصه بوجود بیاورند.


کد خبر: 25561

1 دیدگاه دربارهٔ «روابط عمومی کمیته روپایی و حرکتهای نمایشی گیلان به «امین» سپرده شد;

  1. تبریک بسیاغخدمت دوست گرانقدر من جناب محمد آقا امین انشاالله از تجربیات جنابعالی در روابط عمومی ور زش روپایی وحرکات نمایشی کمال استفاده صورت بگیرد با آرزوی موفقیت روزافزون برای شما را دارم.
    ریس رو‌پایی و حرکات نمایشی استان گیلان.نعمت طلب

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید