امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

رشت میزبان جوانمردان کشور

دومین جشنواره رسم جوانمردی با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی احدی مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان، ورزشکاران، روسای هیات‌های ورزشی و پیشکسوتان ورزش گیلان در زورخانه امام علی (ع) رشت برگزار شد.

به گزارش  کاسپین مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در مراسم دومین جشنواره رسم جوانمردی اظهار کرد: در نخستین دوره این جشنواره از ورزشکارانی که منش پهلوانی داشتند، تجلیل شد، اما در این دوره از باشگاه‌هایی که مسائل فرهنگی را بیشتر مد نظر دارند، تجلیل می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی احدی اضافه کرد: در این راستا، ۷۰۰ باشگاه در سطح کشور در این جشنواره ملی انتخاب خواهند شد که امروز شاهد انتخاب و تجلیل از ۲۵ باشگاه ورزشی برتر در این حوزه در استان گیلان هستیم که این باشگاه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، تربیت مربیان، منش پهلوانی و همچنین سایر برنامه‌های فرهنگی فعالیت مناسب و بهتری دارند.

وی خاطرنشان کرد: البته پس از انتخاب و اعلام ۷۰۰ باشگاه ورزشی در حوزه بهترین عملکرد بخش فرهنگی، از بین این باشگاه‌ها نیز، ۱۵ باشگاه برتر در این حوزه در سطح کشور انتخاب و معرفی خواهند شد.

مدیرکل دفتر فرهنگی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: البته در حوزه هوادران نیز برنامه‌های مفصلی برای باشگاه‌های مختلف ورزشی داریم و فعال سازی انجمن نیکوکاری جامعه ورزش ایران (نجوا) از دیگر برنامه‌های مهم این حوزه در وزارت ورزش و جوانان است که خوشبختانه در استان گیلان ورزشکاران معروف و باسابقه درخشانی در این انجمن حضور دارند.

در پایان این جشنواره از ۲۵ باشگاه ورزشی برتر در حوزه فرهنگی با اهدای لوح و تندیس تجلیل گردید و شرایط آزادسازی یک زندانی جامعه ورزش گیلان توسط انجمن نجوای این استان فراهم شد.

انتهای پیام/


کد خبر: 24859

دیدگاهتان را بنویسید