امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

رسانه ها مشکلات هنرمندان را مطالبه گری کنند

سرپرست گروه هنری رویداد با تاکید بر لزوم ارتباط و تعامل هنر و رسانه گفت: رسانه ها دنبال مطالبه گری مشکلات حوزه فرهنگ و هنر باشند.

به گزارش خبرنگار   کاسپین مسعود بدرطالعی سرپرست گروه هنری رویداد  در رونمایی از پوستر نمایش مرد بازنده در رشت اظهار کرد: جلب نظر مخاطب در آثار این گروه جایگاه ویژه ای دارد.
وی با اشاره به اهمیت مخاطب شناسی و توجه به ذائقه مخاطب در حوزه نمایش افزود: مخاطب شناسی در نمایش مرد بازنده مورد توجه قرار گرفته است
سرپرست گروه هنری رویداد با اشاره به اتفاقات پیرامون تئاتر و فعالیت های نمایشی در گیلان بیان کرد: پاهای هنر و تئاتر سست و لرزان شده است.
بدرطالعی با بیان اینکه اقتصاد تئاتر و هنر در گیلان بسیار ضعیف است، گفت: نمی توان به اقتصاد تئاتر و هنر تکیه کرد و کاری هم که صورت می گیرد دلی و از روی عشق و علاقه است.
وی با اشاره به ناقص بودن زیرساخت ها و سالن های نمایش گیلان افزود: سقف برخی سالن های نمایش در رشت در روزهای بارانی چکه می کند و به طور کلی وضعیت زیرساخت های هنری گیلان اسف بار است.
این فعال هنری گیلان با بیان اينكه نباید نگاه اقتصادی و سودآور به هنرهای نمایشی و تئاتر داشت، گفت: حوزه فرهنگ سازی و بازتاب اجتماعی تئاتر بسیار مهم تر از نگاه اقتصادی به آن است.
بدرطالعی با تاکید بر لزوم ارتباط و تعامل هنر و رسانه اضافه کرد: رسانه ها دنبال مطالبه گری مشکلات حوزه فرهنگ و هنر باشند.

داستان روان و عامه پسند نمایش مرد بازنده

حسین عمادی تهیه کننده نمایش مرد بازنده در این نشست اظهار کرد: مرد بازنده دومین نمایش ساخته شده است که به مدت دو هفته در گیلان به نمایش در می آید.
وی با اشاره به داستان روان و عامه پسند نمایش مرد بازنده افزود: داستان نمایش مرد بازنده پیچیدگی خاصی ندارد و تلاش شده به زبان ساده با مخاطب حرف بزند.
تهیه کننده نمایش مرد بازنده با اشاره به جزئیات بیشتر این نمایش بیان کرد: این نمایش برگرفته از داستان زندگی و مرگ ایوان ایلیچ چردیاکوف نوشته آنتوان چخوف است.
عمادی با اشاره به عوامل و دست اندرکاران نمایش مرد بازنده اضافه کرد: این نمایش را آرمین طیب نعیمی کارگردانی می کند و اشکان بخشنده، ماکان حسن پور، علی ثابت قدم، هستی اسماعیل دوست، لیلا محمدی، مطهره اخلاقی، حمید فرهنگ و امیر اسماعیلی در آن ایفای نقش می کنند.
وی با بیان اینکه فعالیت های هنری بازخورد مالی برای هنرمندان ندارد، افزود: اینگونه فعالیت ها از روی عشق و علاقه پا گرفته و استمرار یافته است.

نمایش مرد بازنده از ۱۷ بهمن تا ۱ اسفند به مدت دو هفته از ساعت ۱۹ عصر در سالن نمایش های تئاتر شهر رشت روی صحنه می رود.


کد خبر: 24308

دیدگاهتان را بنویسید