امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

حضور پررنگ گیلانی ها در نمایشگاه گردشگری پایتخت

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از حضور پررنگ این استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری پایتخت خبر داد.

ولی جهانی در گفت و گو با خبرنگار  کاسپین با اشاره به برپایی نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران اظهار کرد: حضور در نمایشگاه های گردشگری فرصتی برای معرفی بیشتر و بهتر توانمندی های گردشگری استان ها است.
مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از حضور پررنگ این استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری پایتخت خبر داد و اضافه کرد: ۵۰ برنامه تخصصی برای این دوره از نمایشگاه تدارک دیده شده و هم زمان با برپایی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، ۲۰ اینفلوئنسر به‌منظور تولید محتوا در حوزه گردشگری وارد کشور شده‌اند.
جهانی با اشاره به ظرفیت بین المللی نمایشگاه گردشگری تهران بیان کرد: ۱۲ کشور در نمایشگاه گردشگری تهران صاحب غرفه هستند و توانمندی های گردشگری شان به نمایش می گذارند.
وی از بازدید ۱۳ هیات خارجی از نمایشگاه گردشگری تهران خبر داد و افزود: فرصت مناسبی برای گیلان است تا توانمندی های گردشگری و تاریخی اش را به هیات خارجی و گردشگران داخلی تعرفه کند.
مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به اهمیت گردشگری سلامت در راستای توسعه اقتصاد گردشگری بیان کرد: بیش از ۷۰ بیمارستان برای معرفی توانمندی های سلامت محور و گردشگری سلامت در این نمایشگاه حضور دارند.
جهانی از اجرای بازی های بومی و محلی گیلان در جشنواره گردشگری تهران خبر داد و اضافه کرد: فعالان گردشگری بخش خصوصی، هنرمندان صنایع دستی، شهردارای رضوانشهر در این جشنواره حضور دارند.


کد خبر: 24733

دیدگاهتان را بنویسید