امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

حریق ۴/۵ هکتار از جنگل های درفک رودبار / ۹۰ درصد مهار شد

کاسپین - سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از حریق ۴/۵ هکتار از جنگل های درفک رودبار خبر داد و گفت: ۹۰ درصد حریق منطقه مهار شده است.

سید مازیار رضوی در گفت و گو با خبرنگار کاسپین اظهار کرد: با دریافت خبر آتش سوزی جنگل‌های درفک رودبار رودبار، یگان حفاظت منابع طبیعی برای اطفای حریق به منطقه اعزام شد.

وی از حریق ۴/۵ هکتار از جنگل‌های درفک رودبار خبر داد و افزود: جنگل‌های طعمه حریق شده درفک رودبار جزو منطقه حفاظت شده محیط زیست بوده که با کمک و مشارکت یگان حفاظت منابع طبیعی و محیط زیست رودبار اطفا شد.

سرپرست منابع طبیعی گیلان از اطفا ۹۰ درصدی حریق جنگل‌های درفک رودبار خبر داد و اضافه کرد: یگان‌های منابع طبیعی، محیط زیست و بومیان منطقه تا اطفای کامل حریق در منطقه مستقر هستند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت موارد ایمنی در جنگل‌ها به ویژه در فصل بادخیز پاییز بیان کرد: مردم، مسافران و گردشگران با حضور در جنگل‌ها و عرصه‌های طبیعی، در صورت روشن کردن آتش، تا حصول اطمینان از خاموش شدن آتش منطقه را ترک نکنند.

رضوی با بیان اینکه حفظ و حراست از عرصه‌های جنگلی خط قرمز منابع طبیعی است، افزود: حفظ و صیانت از عرصه‌های جنگلی با مشارکت مردم تحقق می‌پذیرد.


کد خبر: 21881

دیدگاهتان را بنویسید