امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

جدایی 4 بازیکن از ملوان

 مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: با نظر کادرفنی این تیم، چهار بازیکن از تیم فوتبال ملوان جدا شدند.

به گزارش کاسپین آرش فهمیده  اظهار کرد: بر این اساس، امین پورعلی ، میلاد شعبانلو، محمدحسین اکبرمنادی و مصطفی نائیج پور از تیم فوتبال ملوان بندرانزلی جدا شدند.

وی افزود: با توجه به جدایی چهار بازیکن یادشده، قادر به جذب چند بازیکن جدید هستیم که در این راستا نیز اقداماتی انجام شده اما هنوز هیچ بازیکن جدیدی به تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اضافه نشده است.

وی ادامه داد: در خصوص بازیکنانی که سرباز هستند نیز هنوز هیچ بازیکنی به تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اضافه نشده و در صورت توافق با هر یک از این بازیکنان، اطلاع رسانی نیز انجام خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ملوان در خصوص برگزاری اردو تیم فوتبال ملوان خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ اردویی برپا نخواهیم کرد و در طول مدت تعطیلات نیم فصل، قصد داریم که چند بازی دوستانه برگزار کنیم تا بازیکنان این تیم همچنان در شرایط آمادگی مطلوب قرار داشته باشند.

فهمیده در خاتمه بیان کرد: البته تلاش می‌کنیم، چند بازیکن جدید را جذب کنیم تا ضمن رفع نقاط ضعف، با قدرت بیشتر در رقابت‌های دور برگشت حضور یافته و سرانجام نیز مکان مناسبی را در جدول رده‌بندی کسب کنیم.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پایان دور رفت رقابتهای فوتبال فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور، با کسب ۲۴ امتیاز در رتبه ششم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار گرفت.


کد خبر: 23803

دیدگاهتان را بنویسید