امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

تیم های شمالی صدرنشین لیگ دسته دوم کشور

اختصاصی کاسپین -   تیم های سپیدرود رشت و چوکای تالش از گیلان و تیم های نیکا پارس چالوس، شهرداری نوشهر و شهدای ماهشهر از مازندران بهترین عملکرد را بعنوان نمایندگان تیم های شمالی در لیگ دسته دوم از خود نشان دادند

به گزارش کاسپین، بازی های لیگ دسته دوم در دو گروه اول و دوم در حالی هفته هفتم را پشت سر گذاشت که تیم های شمال کشور (گیلان و مازندران) روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند.

در بین تیم های حاضر شمال کشور (گیلان و مازندران) در لیگ دسته دوم و در گروه اول تیم سپیدرود رشت در هشت بازی خود با 15 امتیاز و تفاضل گل 5 در صد قرار دارد و نیروی زمینی تهران و شهرداری ماهشهر در رده های بعد قرار دارند.

در همین گروه تیم چوکای تالش در رده پنجم، شهدای بابلسر هشتم و شهرداری ساری در رده 13 این جحدول قرار دارد.

در همین چارچوب و در گروه دوم این رقابت ها تیم نیکا پارس چالوس با 8 بازی و 17 امتیاز در صدر قرار دارد و دیگر تیم های مازنی این گروه مثل شهرداری نوشهر رده چهارم و شاهین تابان بوشهر در رده آخر این جدول قرار دارند.

آن طور که به نظر می رسد تیم های سپیدرود رشت و چوکای تالش از گیلان و تیم های نیکا پارس چالوس، شهرداری نوشهر و شهدای ماهشهر از مازندران بهترین عملکرد را بعنوان نمایندگان تیم های شمالی (گیلان و مازندران) در لیگ دسته دوم از خود نشان دادند.


کد خبر: 22089

دیدگاهتان را بنویسید