امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

توقیف نیسان پارچه ای در جنوب گیلان

جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: بیش از یک هزار و ۷۰۰ ثوب انواع لباس خارجی قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد ریال در شهرستان رودبار کشف شد.

به گزارش کاسپین، سردار حسین حسن‌پور مبارزه با کالای قاچاق را بسترساز حمایت از تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی قلمداد کرد و با اشاره به اینکه قاچاق کالا و ارز علاوه بر وارد آوردن خسارات جبران‌ناپذیر به اقتصاد کشور، پیامدهای منفی فرهنگی بسیاری نیز در سطح جامعه به دنبال دارد، اظهار کرد: مبارزه قاطع، هدفمند و مؤثر با عناصر قاچاق از مهمترین اولویت‌های پلیس است.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران یگان امداد شهرستان رودبار حین گشت‌زنی در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو باری نیسان مشکوک شده و پس از بازرسی از آن یک هزار و ۷۲۲ ثوپ انواع لباس خارجی قاچاق را کشف کردند، از معرفی متهم ۳۴ ساله این پرونده به مرجع قضائی خبر داد و گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات ۱۷ میلیارد ریال است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای حمایت از کالای ایرانی با جدیت توسط پلیس دنبال می‌شود از مردم خواست هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی توسط افراد سودجو را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.


کد خبر: 28545

دیدگاهتان را بنویسید