امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

توقیف نیسانِ آردی در شرق گیلان

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از کشف بیش از سه تن آرد قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو باری نیسان در ایست و بازرسی چابکسر خبر داد.

به گزارش کاسپین سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی  با اعلام اینکه برای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق، کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان رودسر به صورت مستمر از سوی پلیس انجام می‌شود، اظهار کرد: امروز تنگ‌شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو باری نیسان حامل کود حیوانی مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، سه تن و ۴۰ کیلوگرم آرد قاچاق که در پوشش حمل کود حیوانی مخفی و در حال حمل بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از تشکیل پرونده برای متهم ۴۳ ساله در این خصوص و معرفی وی به مرجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را بیش از ۳۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی و با بهره‌گیری از تمامی امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند، گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان و متخلفان است.


کد خبر: 27997

دیدگاهتان را بنویسید