امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

توجه به مقام زن و خانواده در نظام اسلامی ضرورتی انکار ناپذیر است

آژانس خبری کاسپین - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با تاکید بر لزوم توجه به مقام زن و خانواده، گفت: توجه به مقام زن و خانواده در نظام اسلامی ضرورتی انکار ناپذیر است.

 

به گزارش خبرنگار کاسپین، حامد دائمی، اظهار کرد: تکریم از نظام خانواده و بازنشستگان در مجموعه بنیاد مسکن بسیار اهمیت دارد.
وی با اشاره به برگزاری همایش خانوادگی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان، افزود: این همایش با هدف ارتقاء روحیه نشاط، شادابی و همدلی بین کارکنان این نهاد و بمناسبت روز خانواده و ترکیم بازنشستگان برگزار شد.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه خانواده محوری و خانواده باوری در این مجموعه نهادینه شده است‌، گفت: دشمن دنبال بنیان خانواده و سپس جامعه است و لذا برنامه ریزی برای تقویت روحیه ایمان و امید در بین خانواده های کارمندان این نهاد بسیار اهمیت دارد.
دائمی با تاکید بر ایجاد نشاط اجتماعی در بین خانواده کارکنان در سازمان ها، بیان کرد: اصلاح ساختار اداری یک سازمان از خانواده شروع می شود و لذا جهت دهی خانواده ها بسیار اهمیت دارد.
وی با تاکید بر لزوم توجه به مقام زن و اهمیت عفاف و حجاب، افزود: اصالت زن مسلمان عفت و حیای او است که حجاب مهمترین رکن آن را تشکیل می دهد.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با تاکید بر لزوم رعایت حفظ عفاف و حجاب در محیط اداری، بیان کرد: کارکنان بانوی این سازمان عموما عفیفه و پاکدامن هستند و توجه ویژه ای به امر عفاف و حجاب دارند.
دائمی با تأکید بر اینکه حجاب محدودیت نیست، گفت: چادر به عنوان حجاب برتر یک سلاح بسیار قدرتمند در راستای حفظ ارزش و منزلت زن است.
وی با اشاره تجلیل از مقام زن به مناسبت هفته عفاف و حجاب در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان، افزود: امید است با اقدامات موثر بتوانیم جامعه مخاطب به ویژه نسل جوان را نسبت به امر مهم حجاب، جذب و ترغیب کرده و با ارائه برنامه های هوشمندانه، ظریف، متنوع و خلاق با تهاجم فرهنگی دشمنان مقابله کنیم.


کد خبر: 16768

دیدگاهتان را بنویسید