امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

تراکتور در مرداب انزلی گیر کرد

دو تیم لیگ برتری فوتبال ملوان و تراکتور در یک بازی سرد و کسل کننده در انزلی به تساوی بدون گل رضایت دادند

به گزارش کاسسپین ملوان انزلی پس از کسب پیروزی پُر گل هفته گذشته مقابل مس رفسنجان به دنبال برتری در آخرین دیدار خانگی دور رفت لیگ برتر بود، اما آنها نتوانستند برابر تراکتور مدعی به هدف خودشان برسند و به کسب یک امتیاز در این مسابقه بسنده کردند تا در رده ششم جدول بمانند، اما در آن سوی میدان، شاگردان پاکو خمس هم که شانس هم‌امتیاز شدن با سپاهان را داشتند، با این تساوی و بخاطر تفاضل گل بهتر، موقتا بالاتر از پرسپولیس قرار گرفتند و در جایگاه سوم تکیه زدند که البته سرخ پوشان پایتخت یک بازی کمتر از آنها دارند.


 ملوان انزلی
‌افشار صداقت، حامد نورمحمدی، ابوذر صفرزاده، آرمان اکوان، مجید عیدی، پدرام قاضی‌پور، پویا پورعلی، حسین صادقی (90- محمدرضا بردبار)، مهران احمدی(66- مهدی موقری)، رضا جعفری (83- مسعود زائرکاظمین)، محمدرضا سلیمانی (83- سهیل فداکار)
سرمربی: مهدی تارتار

1971076

تراکتور
حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، سید محمد حسینی (85- مهدی شیری)، سیامک نعمتی، محمد نادری (46- محمد آقاجان‌پور)، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین (88- میلاد کر)، امیرحسین حسین‌زاده (57- مهدی هاشمی‌نژاد)، آلوارو خیمنز (88- محمد قنبری) و مهدی عبدی
سرمربی: پاکو خمس

1971059

دقایق حساس:

دقیقه 5: نزدیک بود روی اشتباه حسین پورحمیدی پس از ارسال قاضی پور، ملوان صاحب موقعیت جدی شود که گلر تراکتور توپ را در اختیار گرفت.
دقیقه 11: ضدحمله سریع تراکتور می‌توانست این تیم را به گل برساند، اما پاس در عرض خیمنز برای آلوز را مدافعان ملوان دفع کردند.
دقیقه 15: ارسال پدرام قاضی‌پور و ضربه سر اکوان را پورحمیدی در اختیار گرفت تا موقعیت جدی ملوان از دست برود.
دقیقه 35: مهدی عبدی فرصت عالی در محوطه جریمه ملوان داشت و می‌توانست گلزنی کند که شوت او قدرت و دقت کافی را نداشت و دفع شد.
دقیقه 35: ضد حمله سریع ملوان موقعیت خوبی برای این تیم به وجود آورد که شوت قاضی‌پور از بالای دروازه تراکتور رد شد.
دقیقه 40: ارسال زمینی از سمت راست زمین را قاضی‌پور می‌توانست تبدیل به گل کند که شوت او به تیرک عمودی دروازه تراکتور اصابت کرد و به سرعت برگشت تا ملوان با بدشانسی به گل نرسد.
دقیقه 41: حملات بی‌امان ملوان را ابتدا رضا جعفری زد و در ریباند به پدرام قاضی‌پور رسید که شوت سرضرب و پای چپ این بازیکن را آقاسی به کرنر فرستاد.
دقیقه 42: کرنر به دست آمده برای ملوان در سمت چپ زمین و ارسال به محوطه جریمه را سلیمانی زد که ضربه سر او با اختلاف کم از کنار تیرک دروازه تراکتور رد شد.
دقیقه 71: جدی‌ترین موقعیت نیمه دوم نزدیک بود با شوت ناگهانی نعمتی تبدیل به گل شود که شوت او با اختلاف کم از کنار تیرک عمودی دروازه ملوان به بیرون رفت.
دقیقه 74: مهدی عبدی بازهم موقعیت مناسبی را از دست داد و توپ به ملوان رسید.
دقیقه 75: سر توپ و شوت پای راست قاضی پور از پشت محوطه جریمه دقت لازم را نداشت و راهی اوت شد.


اخطار

 آلوارو خیمنز (27)، محمد آقاجان‌پور (52)، گوستاوو واگنین (62) 

 حامد نورمحمدی (32)، پدرام قاضی‌پور (39)، مجید عیدی (70)


در حاشیه

ملوان با یک تغییر نسبت به بازی هفته گذشته مقابل مس رفسنجان امروز برابر تراکتور در زمین حاضر شده و محمدرضا سلیمانی جای سهیل فداکار را گرفته است.

سید محمد حسینی، محمد نادری، آلوارو خیمنز و مهدی عبدی که در دیدار هفته گذشته مقابل پیکان در ترکیب اولیه حضور نداشتند، امروز به جمع 11 نفر اصلی رسیده‌اند و جای شجاع خلیل‌زاده، سعید کریم‌آذر، صفا هادی و محمد قنبری را گرفته‌اند.

مشکیهواداران خانم ملوان هم مثل دیدارهای قبل در ورزشگاه تختی حضور دارند و تیم‌شان را تشویق می‌کنند.

پاکو خمس، سرمربی تراکتور به دلیل محرومیت در کنار زمین حضور ندارد.

علیرضا محمد، مربی ملوان انزلی در دقیقه 14 بخاطر اعتراض به داوری کارت زرد گرفت.

در دقیقه 15 و زمان ارسال پدرام قاضی‌پور، برخورد مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه تراکتور اتفاق افتاد که بیژن حیدری چنین اعتقادی نداشت.


بهترین بازیکن
پدرام قاضی پور در سمت چپ زمین ملوان نمایش خوبی داشت و در بیشتر حملات این تیم ایفای نقش کرد که یک ضربه او هم به تیرک خورد و در سمت مقابل هم عارف آقاسی در غیاب شجاع، نمایش محکمی در خط دفاعی ارائه داد.

اتفاق ویژه
تراکتور پیش از این در هیچ دیداری در لیگ برتر به تساوی نرسیده بود که در هفته چهاردهم این روند برای آنها به پایان رسید و تنها صفر در جدول پاک شد.


کد خبر: 22998

دیدگاهتان را بنویسید