امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

تحقق ۸۵ درصدی پرداخت وام ازدواج در گیلان

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از تحقق ۸۵ درصدی پرداخت وام ازدواج به متقاضیان خبر داد و گفت: از ۲۶ هزار و ۷۶۳ متقاضی وام ازدواج در استان، به ۲۲ هزار و ۸۲۴ متقاضی پرداختی داشتیم و لذا رتبه گیلان در کشور، سوم است.

به گزارش کاسپین جهانبخش آرمان در ستاد ساماندهی امور جوانان استان گیلان، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته ازدواج، اظهار کرد: جوانان با الگوگیری از سیره علوی و فاطمی ازدواج های موفق را رقم بزنند.

وی با اشاره به تشکیل شورای عالی جوانان در دولت سیزدهم بعد از یک دهه تعطیلی، افزود: شهید آیت الله رئیسی نسبت به امور جوانان به ویژه مسکن و اشتغال بسیار اهتمام داشت و شاهد حضور شخص رئیس جمهور در شورای عالی جوانان بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان یکی از دستاوردهای برجسته دولت سیزدهم در استان را راه‌اندازی سه خانه جوان دانست که قبلا وجود نداشت و عنوان کرد: سال گذشته ۵۴ مکان مربوط به دستگاه‌های اجرایی استان را برای برگزاری مراسم ازدواج آسان و ارزان در اختیار زوجین قرار داریم.

آرمان از شتاب‌گیری پرداخت وام‌های ازدواج و تسهیلات مرتبط با جوانان از جمله مسکن و اشتغال و فرزندآوری و… در دولت سیزدهم خبر داد و خاطرنشان کرد: تجلیل از جوانان برتر و موفق استان در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و علمی و ورزشی نیز در دست انجام است.

وی با بیان اینکه در هفته ازدواج سال گذشته ۱۷ جشن وصال را برای ۲۲۰ زوج گیلانی برگزار کردیم، گفت: فرمانداران با استفاده از ظرفیت خیرین تهیه اقلام جهیزیه را انجام دادند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان همچنین از تحقق ۸۵ درصدی پرداخت وام ازدواج به متقاضیان خبر داد و بیان کرد: از ۲۶ هزار و ۷۶۳ متقاضی وام ازدواج در استان، به ۲۲ هزار و ۸۲۴ متقاضی پرداختی داشتیم و لذا رتبه گیلان در کشور، سوم است.

وی با بیان اینکه ورزشکاران گیلان در سال گذشته ۲۸۶ مدال برای استان و کشور به ارمغان آوردند، تاکید کرد: خوشبختانه با دستور رئیس‌جمهور و همت استاندار گیلان از همه این مدال آوران تجلیل شد.

آرمان، از شناسایی ۷۳ مکان ورزشی در سطح استان خبر داد و اضافه کرد: این اماکن جهت ورزش‌های صبحگاهی و عصرگاهی به صورت رایگان در اختیار آحاد مردم قرار می‌گیرد؛ همچنین اماکن ورزشی بخش خصوصی با حمایت استاندار در اختیار هیئت‌های ورزشی استان قرار گرفته تا اوقات فراغت جوانان را پر کنند.


کد خبر: 28919

دیدگاهتان را بنویسید