امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

تارتار و ملوان به سومی می اندیشند

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: دیدار با سپاهان بازی بسیار مهم و حیاتی است زیرا با برتری برابر این تیم می‌توانیم به کسب مقام سومی امیدوار باشیم.

 به گزارش کاسپین مهدی تارتار  در نشست خبری پیش از بازی تیمهای ملوان و سپاهان اصفهان در بندرانزلی اظهار کرد: به طور حتم ابتدای فصل کسی تصور نمی کرد که ملوان برای کسب مقام سومی بجنگد اما اینک ما برای کسب این رتبه با تیمهای سپاهان و تراکتورسازی تبریز تلاش می‌کنیم.

وی افزود: مسئولان باشگاه، بازیکنان، طرفداران و کادرفنی برای تیم فوتبال ملوان زحمت زیادی کشیدند که هم اینک در رتبه پنجم جدول قرار داریم و از این نظر از همه آنها قدردانی می کنم اما از همه مهمتر، هواداران هستند و انتظار داریم که در بازی با سپاهان نیز به عنوان یار دوازدهم از تیم حمایت کنند و با  حضور گسترده خود ورزشگاه را پر کنند، چون این بازی بسیار تاثیرگذار است.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی ادامه داد: ملوان تشنه جنگیدن و موفقیت است و با حضور این طرفداران پرشور تا روز آخر می‌جنگند و امید است که در پایان لیگ، رتبه‌ای شایسته‌ کسب کرده بتواند سهمیه آسیا را بدست بیاورد.

تارتار اضافه کرد: اگر برابر سپاهان که تیم قدرتمندی است به برتری برسیم، مسیر ما هموارتر خواهد شد و با توجه به اینکه یک بازی هم با تراکتورسازی داریم با موفقیت در آن دیدار نیز می‌توانیم برای کسب مقام سومی امیدوار باشیم اما نباید انتظارات از ما بالا باشد ولی خودم از تیم انتظارات زیادی دارم و می‌دانم که می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

وی در ادامه به داوری بازی ملوان مقابل پرسپولیس نیز اشاره و خاطرنشان کرد: پس از بازی، من به عنوان سرمربی و نیز باشگاه به گروه داوری اعتراض کردیم ضمن آنکه فقط در بازی با پرسپولیس شاهد اشتباهات داوری نبودیم و در چند بازی از ناحیه داوری لطمه دیدیم و اگر مشکلات این بخش نبود، هم اینک حداقل در رتبه سوم جدول باید قرار می‌گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: سیستم “وی ای آر” وارد کشور شود تا شاهد معضل داوری نباشیم.

وی افزود امید است دیدار با سپاهان بازی باکیفیتی باشد و از داوران نیز انتظار است دقت بیشتری داشته باشند زیرا تیم ما شبانه روزی برای موفقیت تلاش می‌کند و با یک سوت اشتباه، ممکن است تمام زحمات یک تیم به باد برود.

تیمهای فوتبال ملوان و سپاهان اصفهان عصر روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه در هفته بیست و چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می‌گیرند.

تا پایان هفته بیست و سوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور، تیم سپاهان اصفهان با کسب ۴۲ امتیاز در رتبه سوم و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نیز با کسب ۳۸ امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار دارند


کد خبر: 27098

دیدگاهتان را بنویسید