امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

بوستان ها فردا تعطیل نیستند!

معاون امنیتی وزارت کشور اعلام کرد که این وزارتخانه هیچ اطلاعیه‌ای مبنی بر تعطیلیِ بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها در روز ۱۳ فروردین صادر نکرده است.

به گزارش کاسپین  سیدمجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور ضمن تکذیب اطلاعیه تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها در روز سیزدهم فروردین تاکید کرد «اطلاعیه وزارت کشور مبنی بر تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها در روز ۱۳ فروردین تکذیب می‌شود و چنین اطلاعیه‌ای وجود خارجی ندارد».

احمد وحیدی وزیر کشور نیز در صفحه شخصی خود در فضای مجازی تاکید کرد «مردم فهمیم ایران همیشه حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کرده‌اند. نوروز و سنت اسلامی پیوند دیرینه دارند».

وی اضافه کرد: در وزارتخانه هیچ تصمیمی برای تعطیلی گرفته نشده است. مواظب توطئه دشمنان باشیم.

گفتنی است مراجعه به سایت وزارت کشور نیز نشان می‌دهد چنین اطلاعیه‌ای در این سایت وجود ندارد.

این تکذیبیه درحالی است که روز گذشته عباسی استاندار گیلان گفته بود”تفرجگاه‌ها و تفریحگاه‌ها به احترام ایام سوگواری تعطیل است و نظارت ویژه صورت گیرد”.

همچنین اداره کل صمت گیلان اعلام کرده که به جهت تعظیم و تکریم شعائر دینی و برابر با مصوبه شورای تامین استان رستوران‌ها و مراکز پذیرایی در این روز ملزم به تعطیلی هستند و پلیس اماکن عمومی نیروی انتظامی بر آن نظارت خواهد نمود.

پیش از این اداره کل میراث فرهنگی گیلان نیز از تعطیلی کلیه اماکن تاریخی ـ فرهنگی و همچنین تفرجگاه‌های گردشگری تحت پوشش این اداره کل در روز دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ خبر داده بود.


کد خبر: 26456

دیدگاهتان را بنویسید