امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

برای کسب یازدهمین قهرمانی متوالی جهان به اسپانیا می‌رویم

آزانس خبری کاسپین- رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: برای تکرار قهرمانی و کسب عنوان قهرمانی جهان برای یازدهمین دوره متوالی، به اسپانیا می‌رویم.

به گزارش کاسپین، عبدالمهدی نصیرزاده اظهار کرد: یکی از مهمترین رویدادهای سال جاری این فدراسیون، حضور در مسابقات پرورش اندام و فیتنس قهرمانی جهان است که با قدرت در این دوره نیز حضور می یابیم.

وی که برای حضور در مجمع انتخابات رئیس هیات گیلان به رشت سفر کرده است، در ادامه افزود: ایران قطب برتر بدنسازی و پرورش اندام جهان است و در ۱۰ سال اخیر عنوان قهرمانی جهان را تصاحب کرده است.

وی ادامه داد: مسابقات پرورش اندام و فیتنس قهرمانی جهان از روز دهم آبان ماه سال جاری در کشور اسپانیا برگزار می شود و ما با تمام قدرت در این رقابتها حضور خواهیم یافت تا یازدهمین مقام قهرمانی متوالی جهان را کسب کنیم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بیان کرد: میزبانی از مسابقات مچ اندازی قهرمانی پسران و دختران آسیا و همچنین برگزاری مسابقات پرورش اندام در دهه مبارک فجر از دیگر برنامه های مهم این فدراسیون در سال جاری بشمار می رود.

وی به مبارزه با پدیده دوپینگ نیز اشاره و خاطرنشان کرد: یکی دیگر از کارهای مهم و اساسی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مبارزه با دوپینگ و استفاده از مواد نیروزای غیرمجاز است که در این راستا با ورزشکاران استفاده کننده و همچنین افرادی که استفاده از این مواد را تجویز می کنند، به شدت برخورد خواهیم کرد.

نصیرزاده به وضعیت پرورش اندام گیلان نیز اشاره و اظهار کرد: گیلان از دیرباز در این رشته یکی از قطب های برتر کشور بوده و همواره ورزشکاران زبده ای در این حوزه داشته و هم اینک پیشکسوتان و ورزشکاران بسیار شایسته ای در این استان حضور دارند اما متاسفانه گیلان نماینده ای در لیگ ندارد.

وی در خاتمه گفت: با توجه به انتخاب رئیس جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان انتظار است که تیمی از این استان در لیگ پاورلیفتینگ و پرروش اندام حضور یابد زیرا این استان ورزشکاران ارزنده ای در این رشته ها دارد.

مجمع انتخابات ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان روز شنبه در رشت برگزار شد که در نهایت سید حمیدرضا میرزاهد با کسب همه آرای ماخوذه « ۲۳ رای» به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد، همچنین ناهید مقدس به عنوان نایب رئیس، فرهاد گلی به عنوان خزانه دار، مهدی باباخانی، شاهین مولودی راد و سحر صفری هم اعضای هیات رئیسه شدند و اکبر ملکی به عنوان بازرس هیات بدنسازی و پرروش اندام گیلان انتخاب شد.


کد خبر: 19623

دیدگاهتان را بنویسید