امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

بازدید 1500 نفر از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی گیلان

مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان استان دهه فجر امسال از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی استان رایگان بازدید کردند.
به گزارش کاسپین حمزه عشوری گفت: در ایام مبارک دهه فجر ، هزار و ۵۰۰ شهروند به ویژه دانش آموزان از موزه تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست رایگان بازدید کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان با تاکید بر تاثیر بازدید از موزه‌ها در دادن آگاهی و ارتقا فرهنگ حفاظت از تنوع زیستی در جامعه، افزود: حدود هزار نمونه جانور پوست‌آرایی شده (تاکسیدرمی) در مقیاس کوچک در موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی گیلان برای علاقه‌مندان و پژوهشگران به نمایش گذاشته شده است.بازدید رایگان بیش از هزار نفر از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی گیلان

وی گفت: ۲۲۵ نمونه پرنده، ۵۲ نمونه پستاندار، ۶۹ نمونه خزنده و دوزیست، ۲۷ نمونه سنگ و کانی، ۲۳۹ نمونه انواع صدف، ۲۶۵ نمونه حشره و نمونه‌های زیادی از بیوپلاست گیاهان، بذر گیاهان، اسکلت پستانداران، پرندگان و ماهیان از جمله تنوع زیستی ارائه شده در موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی گیلان است.

موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی گیلان در رشت، بلوار شهید چمران، بین میدان شهدای بسیج رسانه و خیابان راژین نیا واقع شده است.


کد خبر: 24785

دیدگاهتان را بنویسید