امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

«ایست» به موتورسواران متخلف در گیلان!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اجرای طرح ویژه برخورد با موتورسیکلت‌های سنگین، بدون پلاک، پلاک مخدوش و راکبان بدون گواهینامه در گیلان خبر داد.

به گزارش کاسپین سرهنگ امیر طالبی با بیان اینکه هویت وسیله نقلیه افراد با پلاک آن شناخته می‌شود و وقتی موتورسیکلت پلاک ندارد یا راکب آن اقدام به پوشش و دستکاری پلاک کرده باشد در واقع هویت آن وسیله نقلیه شناخته شده نیست، گفت: یکی از طرح‌های پلیس، طرح برخورد با تخلفات پلاک است و جرایمی مانند اعمال قانون، توقیف و انتقال به پارکینگ و تشکیل پرونده برای راکبانی که اقدام به مخدوشی پلاک وسیله نقلیه کرده باشند در پی خواهد داشت.
وی در خصوص برخورد با موتور سیکلت‌های سنگین بدون مجوز، افزود: با توجه به اینکه این موتورسیکلت‌ها بدون پلاک و مجوز هستند و اصولاً رفت و آمد آن‌ها در سطح شهر ممنوع است و در صورت رفت و آمد توسط پلیس توقیف و روانه پارکینگ خواهند شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان هدف از اجرای چنین طرح‌هایی را اجرای قوانین کاربران ترافیک از جمله موتورسواران دانست و گفت: این طرح موجب حفظ سلامت آن‌ها و دیگر شهروندان و افزایش انضباط در عبور و مرور خواهد شد.


کد خبر: 23872

دیدگاهتان را بنویسید