امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

انهدام باند سارقان سابقه‌دار در رشت

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از شناسایی و دستگیری اعضای باند سه‌نفره سارقان سابقه‌دار کابل برق توسط ماموران کلانتری ۱۱ و اعتراف آن‌ها به ۱۲ فقره سرقت خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی این افراد حدود ۷۸ کیلوگرم کابل برق سرقتی کشف شد.

به گزارش کاسپین محمود حافظی از وقوع چند فقره سرقت سریالی کابل برق طی ماه‌های اخیر در سطح شهرستان رشت و پیگیرهای پلیس در این خصوص خبر داد و اظهار کرد: با بررسی‌های میدانی و تحقیقات مأموران کلانتری ۱۱ مشخص شد این سرقت‌ها توسط یک باند سه‌نفره انجام شده است.

وی با اشاره به شناسایی هویت این افراد سابقه‌دار و تعقیب و مراقبت نامحسوس آن‌ها افزود: سارقان حین انتقال کابل‌های سرقتی با یک دستگاه خودرو پراید در محدوده کمربندی شهید بهشتی شهر رشت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه در بازرسی از خودرو این افراد حدود ۷۸ کیلوگرم کابل برق مسی فشار قوی سرقتی کشف شد، خاطرنشان کرد: سارقان ۲۸، ۳۶ و ۴۳ ساله در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت کابل برق برق در نقاط مختلف شهرستان رشت اعتراف کرده و به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

حافظی با تاکید بر حذف زمینه‌های وقوع جرم گفت: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.


کد خبر: 28925

دیدگاهتان را بنویسید