امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

امنیت شمال کشور در دستان «دیلمان»

کاسپین- رییس ستاد نیروهای مسلح با بیان اینکه خزر دریای صلح و دوستی است، گفت: ناوشکن دیلمان امنیت شمال کشور را تضمین می کند.

به گزارش خبرنگار کاسپین، سردار سرلشکر محمد باقری  در مراسم الحاق ناوشکن دیلمان به ناوگان شمال در دریای خزر اظهار کرد: هفتم آذر سالروز تاریخی و سرنوشت ساز برای نظام اسلامی است.

وی با اشاره به موفقیت‌های نیروی دریایی جمهوری اسلامی افزود: گشت جهانی نیروی دریایی ارتش قدرت نمایی جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه خزر دریای صلح و دوستی است، گفت: ایران اسلامی در دریای خزر روابط تجاری، اقتصادی و نظامی با کشورهای حاشیه خزر دارد و الحاق ناوشکن دیلمان پیام آور صلح و دوستی در منطقه است.

سرلشکر باقری با اشاره به اهمیت الحاق ناوشکن دیلمان در دریای خزر، اضافه کرد: ناوشکن دیلمان در خدمت تأمین آرامش، مقابله با تروریسم و حمله احتمالی دشمن طرح ریزی شده است.

وی با بیان اینکه ناوشکن دیلمان امنیت بخش تمام و کمال خزر است، افزود: ناوشکن دیلمان قدرت بازدارندگی را در دریای خزر و شمال کشور چند برابر کرده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروی دریایی سهم مهمی در بازدارندگی و پایداری امنیت در برابر دشمن را دارد، گفت: امروز به یمن تلاش نیروهای مسلح بویژه نیروی دریایی ارتش امنیت در پهنه آبی ایران برقرار است.

سرلشکر باقری با اشاره به حمایت استکبار جهانی علیه اسرائیل، اضافه کرد: تنها راه مقابله با اسرائیل و ریشه کن کردن این رژیم جعلی خوداتکایی و توجه به قدرت داخلی است.

وی با اشاره به واهمه دشمن از قدرت نطامی ایران اسلامی، افزود: ایران اسلامی در مقابل تمام زیادی خواهی ها و شیطنت‌های استکبار ایستاده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحریم‌های اقتصادی و همه جانبه دشمن، بیان کرد: ناوشکن دیلمان پنجه تحریم را شکست، این ناوشکن با توسل توانمندی‌های داخل ساخته شده است.

سرلشکر باقری با اشاره به مزیت‌های ناوشکن دیلمان در اقتدارآفرینی و امنیت بخشی دریاها، اضافه کرد: با افزوده شدن این ناوشکن در صنعت دفاعی و دریانوردی امنیت پایدارتری در شمال کشور ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش، تمرین و مهارت جایگاه والایی در بخش‌های مختلف دارد، افزود: با گسترش آموزش‌ها، مهارت افزایی ها و رزمایش‌ها به امنیت پایدار می رسیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تمام دنیا علیه اسرائیل به پا خواستند، گفت: طوفان الاقصی پیروزی شگفت انگیز مردم غزه و فلسطین علیه اسرائیل را رقم زد.


کد خبر: 21923

دیدگاهتان را بنویسید