امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

ال گیلانو به نفع سپیدرود تمام شد

دیدار تیم های گیلانی سپیدرود رشت و چوکای تالش در چارچوب مسابقات لیگ دو کشور به نفع تیم رشتی تمام شد.

به گزارش کاسپین در چارچوب رقابت های لیگ دو کشور  سپیدرود رشت با نتیجه 2 بر یک مقابل چوکای تالش به پیروزی رسید.

سپیدرود در روزی که یک گل زودهنگام دریافت کرد و نتوانست در نیمه نخست از موقعیت های خود سود ببرد با 5 تغییر تهاجمی فرشاد پیوس موفق شد تا آب رفته را به جوی باز گرداند و در نیمه دوم حاکم بلامنازع بازی شود و سه امتیاز حساس را به حساب خود واریز کند. سپیدرود حالا با دو برد پی در پی دوباره مدعی صعود شده است.

مهمترین موقعیت بازی پس از دو کرنر پیاپی برای سپبدرود روی سانتر معین تقوی داخل محوطه جریمه بدست آمد که ضربه سر پیام ملکیان را دروازه بان چوکا مهار کرد.

فار امیرحسین نوایی از عمق دفاع سپیدرود تا داخل محوطه شش قدم ادامه داشت و در نهایت با یک شلیک دقیق گل نخست مسابقه را وارد دروازه سپیدرود کرد.

کرنر ارسالی پیام ملکیان با ضربه سر معین تقوی با فاصله اندک راهی اوت شد.

ضربه قیچی برگردان محمدرضا داوری را دروازه بان چوکا با مشت دور کرد و توپ ریباندی را رضا عاشوری با نوک پا به سمت دروازه یعقوب خواه شلیک کرد که با فاصله اندک راهی اوت شد.

ضربه ی زیبای ارسلان تفضلی با یک کات زیبا می رفت که وارد دروازه چوکا شود که با نوک انگشتان یعقوب خواه از زیر طاق دروازه راهی کرنر کرد.

فرار امیرحسین نوایی در موقعیت تک به تک و با یک شوت ناگهانی در نهایت توپ از کنار دروازه سپیدرود راهی اوت شد

در نهایت یکی از ده ها موقعیت های گلزنی سپیدرود به نتیجه رسید و سانتر مواج رضا عاشوری داخل محوطه جریمه به حسین قره داغی تازه به میدان آمده رسید تا با یک نوک پای دقیق گل تساوی سرخ پوشان به ثمر برسد.

فرار رضا عاشوری داخل محوطه جریمه با خطای واضح مدافع چوکا روی عاشوری همراه شد و عاشوری داخل جریمه با تکل دوپا سرنگون شد تا داور اعلام پنالتی نماید تا پورصف شکن پشت توپ قرار بگیرد و به زیبایی گل برتری سپیدرود را به ثمر برساند.


کد خبر: 23578

دیدگاهتان را بنویسید