امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

افزایش ۲۰ درصدی کمک‌های مردمی به ستاد بازسازی عتبات عالیات

آژانس خبری کاسپین - جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور از افزایش ۲۰ درصدی کمک‌های مردمی به این ستاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  کاسپین، مجید نامجو در نشست هم اندیشی با فعالین فرهنگی و مذهبی گیلان اظهار کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات اقدامات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف انجام داده است.

وی از جمع آوری کمک‌های مردمی برای مردم بی گناه غزه و فلسطین خبر داد و افزود: همراهی و همدلی مردم ایران در صحنه‌های مختلف زبانزد خاص و عام بوده و در مسیر خیرخواهی همیشه پیشگام بوده‌اند.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در کمک رسانی به مردم غزه بیان کرد: کمک‌های نقدی، غیر نقدی و ارزاق مردمی و پوشاک از طریق یگان‌های امدادی و جمعیت هلال احمر جمع آوری و برای مردم فلسطین ارسال می‌شود.

نامجو با اشاره به مشارکت ستاد بازسازی عتبات عالیات ایران با کشور عراق اضافه کرد: تعامل و همراهی خوبی در راستای بازسازی حرمین و عتبات از سوی کشور عراق صورت گرفته که در قالب کار مشارکتی در حال انجام است.

وی از افتتاح پروژه بازسازی صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در نجف اشرف خبر داد و افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۲۳۰ هزار متر مربع در نجف اشرف اجرا شده و آماده بهره برداری است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور از اجرای بازسازی صحن حضرت زینب (س) در کربلا خبر داد و اضافه کرد: این پروژه در زمینی به مساحت حدود ۱۳۵ هزار متر مربع در کربلای معلی در حال انجام است.

نامجو از افزایش ۲۰ درصدی کمک‌های مردمی به ستاد بازسازی عتبات عالیات خبر داد و اضافه کرد: با توجه به تلاش دشمن در کمرنگ کردن معنویت و همچنین شرایط اقتصادی نامناسب، کمک‌های مردم و نذورات به ستاد بازسازی عتبات و عالیات افزایش یافته است.


کد خبر: 21025

دیدگاهتان را بنویسید