امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

اعمال محدودیت ترافیکی در گیلان

 رئیس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت رفت و برگشت ترافیکی به مدت پنج روز در ۲ مسیر رشت - قزوین و بندر آستارا - اردبیل خبر داد.

به گزارش کاسپین سرهنگ جاور صفاری اظهار کرد: با توجه به حجم بالای سفر و فرارسیدن روزهای پایانی تعطیلات نوروزی، به منظور افزایش ظرفیت تردد در راه‌ها، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی، محدودیت‌های رفت و برگشت ترافیکی در مسیرهای قدیم رشت – قزوین و بندر آستارا – اردبیل اجرا می‌شود.

وی افزود: رفت و آمد همه وسایل خوروی سنگین اعم از تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ امروز پنجشنبه در مسیر جاده قدیم رشت – قزوین ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان ادامه داد: همچنین این اعمال محدودیت طی روزهای دهم، یازدهم، دوازدهم و ۱۳ فروردین از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ در مسیر جاده قدیم رشت – قزوین نیز، انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین در مسیر رفت و برگشت اردبیل – بندرآستارا تردد هر گونه تریلر و کامیون‌ به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای دهم، یازدهم، دوازدهم و ۱۳ فروردین در جاده آستارا – اردبیل ممنوع است.

سرهنگ صفاری به وضعیت کنونی جاده‌های گیلان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: هم اینک ترافیک در همه جاده‌های استان گیلان عادی و روان است و امیدواریم که مسافرانی که در گیلان حضور دارند، زمان برگشت خود را به روز پایانی تعطیلات موکول نکنند.

 


کد خبر: 26393

دیدگاهتان را بنویسید