امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

اجرای حدود هزار طرح تا پایان سال آینده در کشور

معاون رییس جمهور از اختصاص ۱۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های نیمه تمام در کشور خبر داد و گفت: تعداد ۹۵۰ طرح تا پایان سال آینده در کشور به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش کاسپین داود منظور در حاشیه بازدید از پروژه ریلی رشت _ کاسپین اظهار کرد: این پروژه از طرح‌های مهم ملی گیلان است که توسعه تجاری و اقتصادی را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه خط ریلی رشت _کاسپین طبق زمان بندی پیش می‌رود، افزود: اجرای پروژه ریلی رشت _ کاسپین محدودیت منابع ندارد و سازمان برنامه و بودجه بر اساس پیشرفت فیزیکی اعتبارات تزریق می‌کند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از بهره برداری زودهنگام پروژه ریلی رشت _ کاسپین خبر داد و اضافه کرد: با رفع موانع و محدودیت‌ها در اجرای این پروژه سرعت بخشیده می‌شود.

منظور با بیان اینکه تعهدات سفر هیأت دولت در گیلان پیگیری و اجرایی می‌شود، گفت: نگاه دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف به استان گیلان معطوف شده است.

وی با تاکید بر نظارت ویژه بر عملکرد اجرای پروژه‌های عمرانی در گیلان افزود: اجرای پروژه ملی گیلان قدم به قدم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

منظور از تخصیص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در بخش راه خبر داد و بیان کرد: تعداد ۹۵۰ طرح تا پایان سال آینده مرحله به مرحله در کشور به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به خط ریلی رشت _ آستارا افزود: اعتبارات خط ریلی رشت _ آستارا از طریق منابع داخلی و فاینانس خارجی تأمین می‌شود.

منظور از اختصاص ۱۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های نیمه تمام کشور خبر داد و گفت: اعتبار ۱۳۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از قبیل خط ریلی رشت _ کاسپین در سه ماهه پایان سال اختصاص می‌یابد.

کد خبر


کد خبر: 23102

دیدگاهتان را بنویسید