امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

ابتکار قاضی گیلانی با رویکرد کاهش جمعیت کیفری

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان رشت با اشاره به ابتکار قاضی گیلانی در صدور آرای جایگزین حبس و تهیه بسته‌های معیشتی و کتاب، گفت: این قاضی گیلانی با ابتکار عمل، رای تهیه بسته‌های معیشتی برای تعدادی از دانش آموزان کم برخوردار را صادر کرد.

به گزارش کاسپین حجت الاسلام و المسلمین یاری با اشاره به ابتکار قاضی گیلانی در صدور آرای جایگزین حبس و تهیه بسته‌های معیشتی و کتاب، اظهار کرد: این قاضی گیلانی با ابتکار عمل، رای تهیه بسته‌های معیشتی برای تعدادی از دانش آموزان کم برخوردار را صادر کرد.

وی افزود: در ادامه روند صدور مجازات‌های جایگزین حبس در استان، قاضی شعبه ۱۰۷ کیفری دو شهرستان رشت، با احراز شرایط قانونی، متهم پرونده را به تهیه تعدادی بسته معیشتی و کتاب برنامه آموزش راهنمایی و رانندگی برای استفاده دانش آموزان کم برخوردار با هماهنگی واحد سرپرستی دادسرای مرکز استان و جایگزین از حبس محکوم کرد.

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب رشت گفت: همزمان با برخوردهای قاطع قضایی، رویکرد کاهش جمعیت کیفری با استفاده از مجازات جایگزین حبس در جرایم سبک با هدف ارائه خدمات عام المنفعه مورد تاکید دادگستری استان گیلان قرار دارد.


کد خبر: 28548

دیدگاهتان را بنویسید