امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

آیت‌الله فلاحتی دارای شخصیتی علمی، فرهنگی و مسلط به علم روز است

رییس ستاد مرکزی آیت الله فلاحتی با بیان اینکه آیت الله فلاحتی از دو جهت مورد توجه است، تصریح کرد: آیت‌الله فلاحتی از یک رو شخصیتی علمی، فرهنگی و مسلط به علم روز است و از سوی دیگر نماینده مقام معظم رهبری در استان و مورد تأیید معظم له است.

به گزارش کاسپین حجت الاسلام والمسلمین محسن پورمحمد رئیس ستاد مرکزی آیت الله رسول فلاحتی نامزد ششمین دوره انتخابات رهبری در جمع  خبرنگاران اظهار کرد: ریخت و پاش و هزینه تراشی در مرام و مسلک آیت الله فلاحتی نیست وحتی  مسوولان ستادها را از دریافت هرگونه مبلغ نقدی و غیرنقدی منع کردند.
وی با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه خبرنگاری در جامعه افزود:  صداقت و امانت داری اصل مهم خبرنگاران در انتشار اخبار است.
این استاد حوزه و دانشاه با بیان اینکه اگر خبرنگاری در جهت حق قلم بزند، در صف اولیای الهی و پیامبران خواهد بود، گفت: اگر خدای نکرده قلم در جهت غیرخدا باشد، در صف شیطان قرار خواهد گرفت.
رئیس ستاد مرکزی آیت الله شیخ رسول فلاحتی، نامزد ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در گیلان در تبیین منظومه فکری، عملی و اعتقادی این نامزد انتخابات مجلس خبرگان، اضافه کرد: آیت الله فلاحتی کشاورز زاده، ساده زیست ، و به تعبیر مقام معظم رهبری در حکمی که به ایشان مرحمت فرموده اند مزین به علم، صلاح و تقوا است و مورد تأیید هفت نفر از مجتهدین و مراجع تقلید در زمینه علمی، سیاسی و فقهی است و برخی از مراجع در خطاب خود به ایشان از عنوان علامه به کار برده‌اند.
پورمحمد  با بیان اینکه آیت الله فلاحتی از دو جهت مورد توجه است، تصریح کرد: آیت‌الله فلاحتی از یک رو شخصیتی علمی، فرهنگی و مسلط به علم روز است و از سوی دیگر نماینده مقام معظم رهبری در استان و مورد تأیید معظم له است.


کد خبر: 25193

دیدگاهتان را بنویسید