امروز: ۱۴۰۳/۰۵/۰۶

آزادی ۲۲ زندانی جرایم مالی در ۲۲ بهمن

فرمانده‌ی سپاه قدس گیلان گفت: این زندانیان باکمک خیران و بسیج حقوق دانان آزاد می‌شوند.

به گزارش کاسپین فرمانده سپاه قدس گیلان در بازدید از واحد‌های اشتغال و فرهنگی زندان لاکان رشت گفت: به مناسبت ۲۲ بهمن ۲۲ نفر از زندانیان جرایم مالی به همت بسیج حقوقدانان، همکاری سایر نهاد‌ها و خیران آزاد می‌شوند.
سردار حمید دامغانی بسیج و سپاه با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون با تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی تلاش کردیم در کنار خانواده این زندانیان باشیم افزود: تعدادی از وکلای بسیج حقوقدانان هم به مددجویان مشاوره حقوقی رایگان میدهند. 
مدیر کل زندان‌های گیلان هم با اشاره به تلاش برای بازگشت مددجویان به زندگی و کار در زندان لاکان رشت گفت: با هدف ایجاد اشتغال و درآمدزایی هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان مشغول کار شدند و کارآفرین‌ها ماهانه ۴ میلیارد تومان به مددجویان حقوق پرداخت می‌کنند.
رضا محمدی اصل افزود: مربیانی هم از فنی و حرفه‌ای ، صنایع دستی و جهاد در مراکز آموزشی زندان لاکان رشت با آموزش‌های لازم به مددجویان ، آن‌ها را در کارگاه‌های مختلفی مانند کمد وکابینت، پالت چوبی، فرش، صنایع دستی، قطعات یدکی ماشین، لنت ترمز و مشاغل دیگر مشغول به کار می‌شوند.
وی گفت: بعد از آزاد شدن مددجویان همچنان با در نظر گرفتن تسهیلاتی پیگیر ادامه کار و اشتغال آنها هستیم تا بتوانند بعد از آزادی نیز معیشت خودشان را تامین کنند.


کد خبر: 24581

دیدگاهتان را بنویسید