قربانی شدن۴۰ نفر در مازندران بر اثر گاز گرفتگی 24 آوریل, 2023 از آژانس خبری کاسپین مدیر کل پزشکی قانونی مازندران : درسال گذشته ۴۰ نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن جان خود را در استان از دست دادند.