عملیات مهار نشت گاز در حال انجام است

فرماندار خمام از تخریب لوله گاز ۱۶ اینچی در محور خمام - بندرانزلی خبر داد و گفت: عملیات مهار نشت گاز در حال انجام است و جریان گاز شهری و خانگی بدون اختلال ادامه دارد.