برق «تراز» می شود

استاندار گیلان گفت: یکی از برنامه‌های راهبردی دولت رفع ناترازی‌های برق است که در این راستا از سال ۱۴۰۰ تاکنون تلاش بر این است که ظرفیت همه نیروگاه‌ها وارد مدار شود.