شمار جان باختگان مسمومیت الکلی در مازندران به هفت نفر افزایش یافت

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از افزایش تعداد فوتی ها براثر مسمومیت الکلی در این استان خبر داد و گفت: تعداد جان باختگان مصرف این ماده از ۲ به هفت نفر طی ۲۴ ساعت اخیر افزایش یافته است.

سونامی مسمومیت ناشی از مشروبات الکلی تقلبی در گیلان و مازندران

رسول ظفرمند، مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت که در پی مسمومیت الکلی ۲۳ در چالوس، این افراد به بیمارستان مراجعه کردند که در نهایت، دو نفر از آنان جان باختند. پیش‌تر خبر مرگ چهار نفر هم در رشت به دلیلی مسمویت الکلی اعلام شده بود.