بانوی صومعهسرایی به بیماران زندگی بخشید 26 ژوئن, 2024 از آژانس خبری کاسپین مسئول فرآهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت:۲ عضو بدن شهین محمدپور نرگسی به بیماران نیازمند در شیراز اهدا شد.