مسمومیت غذایی در آستارا ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد 22 آگوست, 2024 از آژانس خبری کاسپین سخنگوی اورژانس گیلان، مسمومیت غذایی را عامل مراجعه ۱۱ مسافر به بیمارستان شهید بهشتی آستارا دانست و گفت: این افراد با حال عمومی مساعد مرخص شدند