امروز: ۱۴۰۳/۰۶/۲۹

انزلی و قزوین؛ جدال سرمربیان سابق در لیگ برتر

انزلی و قزوین؛ جدال سرمربیان سابق در لیگ برتر

به گزارش کاسپین، در دیداری حساس از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، ملوان بندر انزلی و شمس آذر قزوین فردا در ورزشگاه سیروس قایقران به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار به دلیل تقابل دو سرمربی که پیش از این هدایت هر دو تیم را بر عهده داشتند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سعید دقیقی، سرمربی فعلی شمس آذر، پس از یک فصل موفق در این تیم، به ملوان پیوست اما به دلایل نامعلومی از این تیم جدا شد.

مازیار زارع نیز پس از جدایی دقیقی، هدایت شمس آذر را برعهده گرفت اما او نیز پس از مدتی کوتاه از این تیم کناره گیری کرد. در نهایت، این دو سرمربی جای یکدیگر را عوض کردند.

دقیقی: تیمی آماده تحویل زارع دادم

سعید دقیقی معتقد است که تیمی آماده و سرحال را به مازیار زارع تحویل داده است. وی همچنین به شرایط نامناسبی که پس از بازگشت در شمس آذر ایجاد شده بود، اشاره کرده است.

جدالی نزدیک و دیدنی تحت شعاع درگذشت هوادار ملوان

کارشناسان فوتبال معتقدند که این دیدار بسیار نزدیک و دیدنی خواهد بود.

هر دو تیم در هفته‌های اخیر نتایج متفاوتی کسب کرده‌اند و به دنبال کسب سه امتیاز کامل هستند ملوان در کمال شایستگی مقابل سپاهان صدرنشین و بازی تحت شعاع درگذشت هوادار ملوان بود که در اوایل بازی جان هم خود را از دست داد و در پایان با یک گل شکست خورد و شمس آذر در خانه با استقلال خوزستان به‌تساوی دو بر دو رسید .

هواداران هر دو تیم نیز با امید به پیروزی تیم محبوبشان، ورزشگاه را پر خواهند کرد.

این بازی حتماً با جوی روحی روانی برای باشگاه ملوان و ادای احترام به هوادار فقید شان آغاز خواهد شد و تاثیر زیادی هم در روند بازی دارد.

برای یک نتیجه تاریخی در لیگ برتر

علی، هوادار ملوان اعتقاد دارد که ما به تیم‌مان خیلی امیدواریم و با وجود جدایی دقیقی از او ممنونیم، بعد از درگذشت هوادار عزیزمان تا ابد یکی کمتریم و بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند تا به همه نشان دهند که برای هواداران در این فصل نتیجه خوبی کسب خواهیم کرد.

محمد علی حبیبی یک هوادار دو آتیشه ملوان هم میگوید : ما برای شادی روح هوادار تازه درگذشته مان مرحوم مرتضی خائفی برای برد به میدان می‌رویم برای یک نتیجه تاریخی در لیگ برتر و منتظر باشید.

داریوش، هوادار شمس آذر: ما هم به تیم‌مان امیدواریم. زارع و دقیقی مربیان با تجربه‌ای هستند و می‌تواند تیم را به پیروزی برسانند. امیدواریم بتوانیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

اقای سیری کارشناس فوتبال معتقد است که با توجه به آمار و ارقام بازی‌های اخیر دو تیم و سبک بازی و سبک هجومی ملوان و نوع بازی شمس آذر بازی خیلی نزدیک خواهد بود و با توجه به حمایت پرشور هوادارای ملوان و تجربه بالای مربیان هر دو تیم، بازی هیجان‌انگیزی رو شاهد خواهیم بود ولی وزنه به سمت ملوانی ها سنگینی خواهد کرد.


کد خبر: 31737

دیدگاهتان را بنویسید